söndag 10 mars 2013

Hemma igen...

Efter en helmysig helg i sthlm med syrran m. familjär vi åter hemma. Genrepet var kanon, finalen var kanon och ROBIN var KANON! :) Andra året i rad som rätt låt vinner (Även om jag hade accepterat Yohio oxå).

Så, nu har jag gjort mellon. Jag kan tänka mej att föda nu faktiskt, nyss skulle oxå funka :D Nu lär det bli gnälligt framöver för nu har jag bara förlossningen att se fram emot, och som jag ser fram emot den!! Googlar huskurer för fullt emn vet inte vad jag tror om dom. Hallonbladste dricker jag redan även om jag inte lyckas dricka så mycket som jag tydligen ska :/ Tips? :)

3 kommentarer:

Fia sa...

Färdknäpp, bullbaka och rensning av skåp, helst långt ner så man måste anstränga sig lite, och helst allt på samma dag! Det tror jag satte igång mig ;-) vattnet gick på natten efter! :-)

Mia sa...

Kan bara instämma om Robins seger. :)
Färdknäpp, hallonbladste och lägenhetsförsäljning med massa städning inför visningar gjorde att jag födde en vecka tidigare. Men det där hallonbladsteet ska ju göra livmodern starkare och allt det där... Min livmoder gjorde inte ett jäkla skit på egen hand under förlossningen så jag vet inte om jag tror på det där. Däremot mandelolja i skrevet varje morgon ska hjälpa så att man inte spricker. Funkade för mig. Men efter första barnet är ju dörrarna på glänt redan kan man nog säga ;)

Paulina sa...

Haha, well, färdknäpp har jag fått klart för mej att jag kan FEEETglömma om jag inte betalar någon annan för det... Men han ska dricka öl på lördag, kanske kan jag lura charmören min då ;)

Baka kan jag absolut tänka mej och jag har två garderober som ska få innehållet rensat och uppflyttat en våning.

Mandelolja, vart köper jag det? Mina dörrar har jag så att säga aldrig öppnat sej helt så det kan ju vara fiffigt att prova :)

Jag har haft betydligt mer förvärkar nu än med Olle då jag inte drack hallonblandste så jag "tror" på det hittills iaf, har dessutom kryddat det extra med kanel som ska vara "utdrivande" :)