måndag 4 mars 2013

Förvärkar.se

Shit, jag hade ju som sagt inga förvärkar med Olle. Men nu har jag... Inatt vaknade jag med en stenhård mage och ryggont. Lite häftigt samtidigt som det inte känns helt ok eftersom jag sover så värdelöst ändå om nätterna :/
Men det är väl inte mycket att göra åt antar jag. 28 dagar kvar nu, en vecka enligt Christopher som nog börjar bli lite svettig ;)
I helgen har jag varit på två olika klädbytardagar och köpt lite kläder i strl 50/56, en storlek Olle aldrig använde men vem vet, kanske får vi en liten bebis denna gång ;) Köpte även en babysitter som jag kan ha på övervåningen. Med Olle hade vi en babygunga i vardagsrummet, men nu när Olle redan är här har jag svårt at se att vi kommer att begränsa oss till att vara i ett rum så då känns det smidigt med en babysitter som lätt kan byta rum och våning. Nu är det bara den där syskonvagnen kvar, svårast blir det att övertala Christopher att den faktiskt behövs eftersom han inte ser behovet.

Nu ska vi snart på BVC för vägning och mätning av stora killen, ska bli riktigt spännande eftersom det är ett halvår sen sist. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Inga kommentarer: