tisdag 5 mars 2013

Föräldraledig

Ja-a. Nu är man föräldraledig... Imorse lämnade Christopher Olle på Fsk tidigt för att jag skulle få sova. Vad händer? Jag vaknar strax före 6 men vråldåligt samvete eftersom Olle fortfarande sov och fick väckas och åka på fsk, när jag är hemma. Gah! Men efter att jag fått bekräftat av Christopher att allt gått bra somnade jag faktiskt om och sov till 9 :) Då gick jag upp och satte mej med ett skolarbete som ska lämnas in imorgon. Jag insåg ganska snabbt att jag skrivit alldeles för mycket och inte kommer att få plats på de 4 sidor vi fått till förfogande, så jag surade ihop och gick i säng igen. Läste lite, kolla lite Tv, klappade Bosse lite. Hade det ganska bra helt enkelt. Märkligt att det går så pass bra att ligga ner på dagarna och inte på nätterna :/ Nu ska jag snart bege mej mot staden för att handla innan jag ska hämta Olle kl 14. Imorgon ska Olle lämnas av mej kl 9 och Christopher hämtar honom när han slutar kl 16. Vi la Olles 15 timmar på två dagar just för att slippa åka massa extrasvängar. Vi får se hur det funkar och utvärdera om några veckor helt enkelt ;)

Inga kommentarer: