måndag 11 mars 2013

Färdknäpp

Mmm, jag har förstått att en "färdknäpp" är bästa sättet att kicka igång en förlossning med. Meeeen. Nu är det så att Christopher vänligt men bestämt förklarat för mej att jag kan fetglömma (ja, det var ordet han använde) det. Han vägrar som han säger "stoppa in nåt där det redan är upptaget av ett huvud" ;) Och det är det fan å! På lördag väntar dock angling och Christopher ska dricka öl från morgon till kväll (Eller tills han somnar) så kanske kanske jag kan lura honom då ;)

Idag är det 3 veckor kvar till dagen D. 3 veckor känns väldigt länge, roa mej gärna! :) Idag ska vi åka till Ilsbo och kolla på en syskonvagn, jag har bestämt mej för att det är så illa att det faktiskt behövs en. Jag har även som plan att leta fram insatsen till Emmaljungan och damma av den och bädda ordning. Vaggan får vi ta tag i tillsammans någon kväll då jag inte orkar släpa upp den från källaren själv.

Solen skiner men det verkar blåsa rätt duktigt också så vi får se vad vi hittar på idag... Öppna förskolan får ng inleda dagen iaf.

1 kommentar:

Mia sa...

Mandelolja finns på Apoteket och kostar ca 40kr för en flaska som räcker aplänge. Smörj magen med den också :)