fredag 15 mars 2013

Sluta läs hörrni...

Shit vad jag är tjatig... Jag veeet att det är över två veckor kvar, över fyra om det vill sej illa. Men jag är så jävla less! Jag vill föda barn nu! Jag vill inte sitta här fet och otymplig! Jag vill inte ha halsbränna och jag är less på att ha ett huvud mellan benen! Varje kväll när det är som jävligast tänker jag att "imorgon är det jag som ringer och kräver en hinnsvepning" men varje morgon bangar jag.
Imorse lämnade jag Olle i gnarp vid 10, åkte till stan och köpta massa nya städprylar (det är faktiskt liiiite roligare att städa med nya produkter). Kom hem och tappade all lust och ork. Hittills har jag flyttat kläder från plats A til plats B och jag har plockat ihop Olles leksaker. Jag har även slängt i en maskin tvätt och ätit en halv skål godis samtidigt som jag googlat hemmakurer för att starta förlossningen. Igår sprack även min viktgräns och jag klev över 80-strecket. Nu är jag sur! Jag är på riktigt dåligt humör och inte ens dejten kväll känns kul. Det går ingen film på bio som vi vill se så vi ska bara åka in till stan och gå ut och äta för att sedan hyra film och åka hem. En dejt helt i min smak egentligen men jag kommer ju fan inte kunna ligga bekvämt i soffan och koncentrera mej på filmen ändå...
Imorgon ska det anglas på förmiddagen och eftermiddagen ska jag spendera på årsmöte. Kvällen är än så länge ganska öppen verkar det som, Christopher håller på att försöka styra upp den. Sen är det söndag igen och sen måndag, japp så är dagarnas följd. Jag försöker att hålla mej sysslesatt men det går inte när orken tryter. Jag får lite panik när jag tänker på stackars Olle som måste tillbringa dagarna med mej, en trött sur och grinig mamma. Det skulle ju inte vara så, vi skulle ju ha några fantastiska veckor nu bara han och jag och han skulle dränkas i uppmärksamhet. Skit!
Solen skiner oxå, jag vill sitta i en snödriva och dricka mintuu-choklad och kedjeröka!

Inga kommentarer: