tisdag 12 juli 2011

Allrounddäck-check!

Idag åkte jag och Olle till strömsbruk (brorsan m. familj) för att ligga på stranden och jäsa, men när vi kom dit säg himmlen ganska grå och trist ut så vi stannade hos brorsan istället och hade picknick på gården. Och tur var väl det för efter en stund kom världens åskväder, massa regn och hagel som slog mot altantaget så att vi inte kunde föra en konversation ens en gång... Och när vi åkte hem låg det hagel längs vägen och på vägen så det såg ut som rena vintervägar.
Olle hade ju såklart ingen potta där så han fick sitta på toaletten istället och det gick jättebra och han kissade två gånger :)
Kusin Nora vaggade Olle till sömns gående med honom i famnen, något jag absolut inte orkar längre men hon lyckades och han somnade så sött. Tror jag ska inreda ett rum här till Nora för bättre barnvakt får man leta efter! ;)

Nu sover skrutten och jag funderar på vad jag ska äta för singelmiddag idag när Christopher är i garaget, toast ligger bra till...

Inga kommentarer: