tisdag 19 juli 2011

Sen kväll

Idag har jag och Olle varit i näsviken och hälsat på Emelie och Max, trevligt värre! Sen var planen att jag skulle skruva räcke på altanen men eftersom panelen inte var sågad och jag inte orkade bära ut sågen sket det sej... Vår plan att ha räcket färdigt på torsdag har med andra ord totalskitit sej :/ Jag har inte städat heller, och jag har inte handlat, och imorgon är det onsdag! Det blir en heldag då vill säga för på torsdag vill jag bara mysa på :)

Har ju gjort en ordentlig header idag oxå (har ju bara haft bloggen fyra år eller nåt), passade på att "slänga ihop" den när Olle tog sej en lur... Problemet var att det tog längre tid att "slänga ihop" den än vad jag trodde och när jag väl börjar med saker glömmer jag lätt tid och rum och vipps så var klockan 20.00 och Olle hade napppat i nästan två timmar! (Klockan 20 brukar han äta gröt sen tas pyjamasen på och därefter mys i soffan och välling, cirka 20.30 somnar han för natten.) Ikväll somnade han istället 21.40, eftersom Christopher är och jobbar så gjorde det mej inget att få sällskap lite extra länge och man kan ju alltid hoppas att han tar sej en sovmorgon efter en så här sen kväll...

Ah, ska duscha och gå i säng jag oxå tror jag... Blir en hård dag imorgon!

Inga kommentarer: