måndag 18 juli 2011

Projekt!

Jag älskar olika projekt! Jag älksar att styra, ställa fixa och trixa med saker, planera är det bästa som finns! *kontrollfreak*
Vi har ett nytt projekt på gång, något som jag faktiskt inte vill gå in på så mycket här i bloggen och något som ligger några år frammåt i tiden men som ändå är lite påbörjat sådär. Men igår när Liv var här och vi satt och pratade om detta så fick hon mej att tänka till lite. Klok den där liv ;)
Kanske är det så att jag gärna drar igång projekt för att slippa ta i tu med alla känslor jag lever med nu? Kanske är det så att jag gärna drömmer mej bort och skapar saker i mitt huvud för att tränga bort alla jobbiga tankar? Jag är ju ganska ombytlig så det jag planerar nu gäller knappast om låt oss säga 5 år, så varför planera nu? Jag behöver ett jobb! Ett jobb som jag kan engagera mej i under arbetstid och "koppla bort" när jag är ledig.

På torsdag ska vi ha pyjamasparty här hemma, mina syskon m. familjer kommer hit och alla ska sova över, där krävs planering! ;) Även städning :/ Först städa och sen belöna mej med lite planering kanske? :)

Nu ska jag och Olle åka in till stan en sväng och kolla lite, här hemma körs det grus och jord för vi håller faktiskt på att få tomten planerad! :o När tomten är färdigplanerad och gräset sått så har vi "bara" garaget och altanen (som oxå snart är färdig) kvar att göra på utsidan. Och då är det ju bara resten kvar inne så är vi färdiga sen :/

Inga kommentarer: