fredag 15 juli 2011

Hemmavecka...

Gah! Vi har inte gjort någonting den här veckan, bara varit hemma... Det kan säkert oxå vara en bidragande faktor till min nedstämdhet. Jag behöver komma ut bland folk, jag är inte menad att vara ensam. Nu är jag ju inte ensam eftersom Olle är med mej, och han är ju faktiskt riktigt underhållande nu för tiden, men ändå vuxet sällskap är vad jag behöver. Jag tänker för mycket när jag är "ensam"...

Christopher kommer inte hem idag, dom ska till Hölick och rock vid havet med jobbet. Kul för honom, trist för mej. Jag vill oxå ha ett jobb och gå på after work! Sökte ett jobb som fritidsledare på brandgaraget igår, 50% kvällar och helger vilket vore toppen ur många perspektiv. Dessutom tror jag att det skulle vara ett roligt jobb, dessvärre skulle det ju innebära 0 familjeliv i princip men fördelarna är många. Jag skulle få jobba! Christopher skulle få massvis med egentid med Olle! Jag skulle tjäna pengar och på så vis spara föräldradagar! Jag skulle få jobba! Men annonsen hade varit ute länge redan så jag misstänker att tjänsten redan är tillsatt :/

Jag borde verkligen gå upp och städa övervåningen, nästa vecka kommer syrran m. familj och dom kanske inte vill sova bland alla damråttor... Vi använder ju inte vår övervåning så som det är just nu därför blir det heller aldrig städat där, när jag tänker efter minns jag helt ärligt inte när vi städade där uppe senast, det var nog i julas är jag rädd :o
Usch, det är faktiskt inte ens okej i mina städhatande ögon, jag ska faktiskt gå upp och städa, nu, nu... precis nu, NU!

Inga kommentarer: