torsdag 7 juli 2011

Mallgrodan!

När jag ändå håller på och skryter upp Olle vill jag passa på att berätta att han just kissat på pottan för första gången :) Han fick en potta av syrran nu när vi var där så vi provsatt den nyss och vips så kissade han :D
Nu är det ju absolut inte så att jag tänkt börja potträna honom redan, men eftersom han är så tydlig med när han ska poopa så tänkte jag att det kan vara bra om han får "lära känna" pottan tidigt. Ska prova sätta honom på pottan några gånger om dagen så länge han inte protesterar...

Det var väl allt just nu, hej!

2 kommentarer:

Liv sa...

Duktig pojke! Du har all rätt att vara mallig.

Emma Viklund sa...

Det är ju jättebra om ni vänjer honom vid pottan tidigt :) Eftersom vi pott-tränar Viggo just nu, så funderar jag på att vänja Melker vid pottan så fort han lärt sig sitta själv :) Ångrar att vi inte gjorde så med Viggo.. Det är ju ändå mer "naturligt" än blöjor ;p