måndag 25 juli 2011

Pyjamaspartyt ja...

Ojoj, det har jag ju glömt att skriva om! :o

Det var sååå lyckat och uppskattat av alla (tror jag iaf). Jag tycker alltid om mina syskon, men det är kvällar som den i torsdags jag kommer på hur sanslöst mycket jag älskar dom och deras familjer! Vi har så roligt ihop, vi har samma humor och funkar lika allihop... som om vi vore släkt ;) Och deras barn är grymma! korta stunder inbillade jag mej att jag oxå ville ha lika tätt mellan mina barn, men när jag började räkna på saken ångrade jag mej snabbt ;)

Idag har jag och svärmor varit och köpt nya vagnen, det blev en fyrhjuling. En Akta Graco Mosaik, jag gillar den skarpt! *nöjd* den står här hemma nu i väntan på dopet och jag misstänker att jag kommer att rulla den fram och tillbaka här hemma och fälla ihop den tio gånger om dagen precis som med emmaljungan innan Olle föddes ;) Fånig man är men jag längtar efter att få provköra den på stan. Samtidigt blir ju Olle såååå stor i den vagnen, känns som att bäbistiden är förbi vilken dag som helst och Olle är ett barn! ETT BAAARN! Stora killen! Gah... Ni fattar.

Ne, nu blir det filmmys här hemma... Ha d!

Inga kommentarer: