måndag 29 augusti 2011

Babysim- check!

Nu har premiären varit och inte helt oväntat så älskade Olle babysimmet, att ligga på rygg var inte å värst roligt men på mage simmandes var lyckan total :)

Imorgon fyller Chritopher år :o Något jag helt glömt bort å imorgon får jag och Olle åka in till tan och panikköpa någon present- ett dörrstopp och en krusbärsbuske får det nog bli :)

Fick ett trevligt telefonsamtal idag från Iggesundskolan där dom undrade om jag ville komma ut och jobba... Jag veeet att jag inte vill jobba där, men vikariera gör jag gärna- är ju mer eller mindre desperat att få komma ut. Och vem vet, jag kan ju faktiskt ha fel i mina åsikter (?) :O
Självklart jobbar svärmor hea den veckan, men ifall det inte går att lösa på annat sätt var hon beredd att ta semester... Bästaste! Men två dagar är ordnade, Christopher ringde precis och sa att han inte kommer hem idag utan ska på akutjobb i Örebro så jag kanske kan spela lite på hans samveta och få honom att vara hemma någon dag oxå :)

Ska laga mat nu, påbörjade det nyss men "kom av mej lite" men nu ska jag göra det!

Inga kommentarer: