torsdag 11 augusti 2011

Vad händer?

Fantastiska Olle som alltid varit så snäll har haft dygt en vecka när han gnäller mer än vanligt och vaknar om natten! :O Han vaknar väldigt kort och somnar om såfort man stoppar in nappen, men jag blir ett vrak av att inte få mina 8 timmars skönhetssömn! :/ Iof är han ändå en väldigt glad kille överlag men han har ju skämmt bort oss totalt hittils så nu känns han som en riktig grin-Olle. Han vägrar även att somna i sängen på dagtid, kvällarna går prima men på dagarna skriker han som en stucken gris när man lägger ner honom...
Har börjat skymmta en tand i överkäken, misstänker att den är boven i dramat, eller ett utvecklingssprång kanske... Vad vet jag. För att spä på det hela lite var vi iväg och tog 5-månaderssprutorna idag 2 månader sent, peppar peppar, jag hoppas verkligen att de inte kommer att göra saken värre.

I veckan har jag haft en del guldtid i min ensamhet, varit till frissan och igår var jag och fick Gggggggggg ggggggggggg gggggg ggg (fattar ni? ;) Grymt sa grisen!

På lördag blir det dop för hela slanten, jag hoppas och tror att jag har läget under kontroll...
Ne, nu ska jag städa, faktiskt!

Inga kommentarer: