måndag 22 augusti 2011

Gifter sej hit och gifter sej dit...

Det var väl själva f-n vá folk ränner runt och gifter sej! ALLA verkar gifta sej... Men det är lugnt, jag är inte alls bitter!
Önskar bara att jag oxå hade någon att gifta mej med... Christopher? Mjo, visst kan han tänka sej att gifta sej, om några år när jag är gammal och skrynklig. Han vill nämligen att Olle ska vara så pass stor att han kan delta, så ska vi bo i ett annat hus så att vi kan ha både vigsel och fest hemma. Ska man dessutom ha ett syskon till Olle fördröjs det hela med ytterligare år. Så om jag envisas med att vara kär i christopher och vill gifta mej med honon så lär jag få vänta... Sen kommer jag stå där i en klänning beställd från Ellos (inget ont om Ellos men ni fattar) med sladdriga armar, påsar under ögonen, håriga ben (eftersom jag antagligen slutat bry mej) och ganska fet efter två graviditeter och en oherrans massa tröstätande eftersom jag inte fått gifta mej tidigare. Men det ser jag fram emot, Grattis alla ni som får gifta er unga och snygga, verkligen, GRATTIS för fan!

3 kommentarer:

madde sa...

Japp... men å andra sidan som en klok granne sa till mej för ett tag sen... man kan inte bli frånskild om man inte gifter sej... lät bra iaf... mindre skamligt så.. ;)

Malin sa...

Haha! Jag vet precis vad du menar! Man vill ju vara ung och snygg och fast när man gifter sig. Jag skulle gärna göra det inna jag får barn men det får man nog se sig om i stjärnorna efter :) Varför ska man gifta sig när man är 40 liksom? Näää, nu eller aldrig säger jag :)

Frida sa...

Jag hållet med. Men jag gjorde misstaget att förklara det för Erik. "jag vill gifta mig nu när jag är ung och snygg! Inte om några år.." han svarade "det där var inte så smart sagt Frida..."
Hm. Det är orättvist tycker jag, att killarna bara blir snyggare och snyggare, och vi bara blir säckigare och mörkare under ögonen. Jag kommer få raka benen lääänge än.