onsdag 31 augusti 2011

Försökte iaf...

Jag valde att ignorera det faktum att jag är så gått som pank och åkte till stan iaf och letade, och letade och leeeetade efter kläder- men hittade nada! antingen är allt slimfit eller så är det stora ponchos (stavas det så?) och jag vill helst ha något mellanting. Slimfit går ju av självklara själ bort totalt, och visst, en poncho skulle jag nog vilja ha men med så pass "stora" plagg tycker jag att det lätt blir ganska uppenbart att man har "något" att dölja... Well, tre par trosor fick det bli iaf, en början på min utrensning i underklädeslådan. Olle fick en helt ny outfit som han stormtrivs i ;)

1 kommentar:

madde sa...

kan säga att ja gjorde samma sak igår, men helt utan resultat!!! jag har ingen större förståelse för höstens mode för de första, bara en massa big size - blusar, långkoftor och annat!!! däremot älskar ja ponchos, men d eär svårt att hitta lagom stora... men ja är ju en förespråkare för kappahl och lindex... köp dej en fin blus på lindex och poncho på kappahl... då blir du HEEEEEET!!!! ;)