fredag 12 augusti 2011

Massa favoriter!

Inatt har jag sovit som en kratta, och Olle har sovit som en prins. Jag har haft magknip, klev upp 100 gånger och försökte "lösa problemet" utan resultat. Och då kom skräcktankarna! Spiralen är läskig på nåt vis, jag har hört historier som gör att jag misstänker den såfort jag får ont i magen, och då kommer tvångstankarna om hur den är påväg ut och att det gör ondare än att föda barn... Men efter ett par timmar gick knipet över och spiralen är återigen det bästa som hänt mej ;)

Idag kommer det en massa favoriter hit, Liv kommer vid 11, Syrran med familj kommer runt 15 och vid 18-snåret kommed Madde... Jag är som ett barn på julafton!! Och imorgon kommer jag att få träffa nästan alla mina favoriter!

Imorgon blir det dop och jag hoppas och tror att det kommer bli kanonbra! Får hoppas att det blir lite varmare bara eftersom Olles dopklänning har korta armar och även jag ska ha klänning...

I övrigt tycker jag faktiskt att det är mysigt att det börjat bli lite svalare/kallt och ikväll tänker jag premiärtända massa ljus på altanen :)

1 kommentar:

Malin sa...

Lycka till på dopet imorgon! Syns på söndag! :)