tisdag 9 augusti 2011

Länge sen nu...

Världelös uppdatering igen från min sida, men det beror på att Christopher har semester och vi lever familjeliv på heltid. Vi har gjort massa saker mest hela tiden och bloggen har inte prioriterats... Jag har massa bilder men kameran är i bilen och jag orkar inte gå ut och hämta den just nu så ni får snällt vänta på dom.

I Helgen var vi i Östersund och "rekade" skojjiga aktiviteter tills Olle blir större. Bla. så tjatade jag till mej ett besök på Jamtli och oj vad jag längtar tills Olle blir runt 3 och uppskattar det! Han sov hela tiden när vi var där men det var såååå mysigt! *rekomenderar*

Igår åkte christopher till bås för nätläggning men jag och Olle valde att stanna hemma så Christopher fick lite egentid med Freddan. A-K kom hit och hängde med mej och Olle och när Olle somnat splittade vi en vinare och satt ute och surrade tills klockan närmade sej 1. GULD värt!! Är sjukt trött nu men det var det så värt...

På lördag blir det dop så veckan kommer mest att handla om förberedelser inför det men jag ska försöka klämma in ett bildinlägg oxå :)

1 kommentar:

Majlan sa...

Jamtli är super mysigt. Julmarknaden som dem har är helt otroligt. Majlan