tisdag 29 november 2011

Bök!

Inatt har vi haft en ganska bökig natt, Olle har ställt sej upp tre gånger, varit vaken och pratat massa... Dock har han inte gnällt nåt utan han har bökat på för sej själv. jag var upp och la honom ett par gången, och natten hjälpte jag honom att hitta ett par gånger oxå. Det är en stökig natt i min värld, massa avbrott i skänhetssömnen är inte okej när man inte är 20 längre ;)
Däremot så hade jag ju räknat med en sovmorgon eftersom Olle var vaken så mycket inatt, men icke 5.45 var han igång igen och 6.15 gav jag upp och klev upp med honom. Nu sover han igen och jag sitter här och gruvar mej... ska ju iväg och lämna blodprov innan 10, så fort morfar masat sej hit. Och i eftermiddag ska jag in till blodcentralen och lämna prover där för att få ge blod. Det blir för många stick på en dag för nålrädda mej. Men jag är ju en stor tjej nu så det ska nog gå bra! :)

Inga kommentarer: