fredag 11 november 2011

Ett steg på väg...

Ni som känner mej VET hur jag och läsk funkar ihop... Och för er som inte vet kan jag berätta att läsk (främst cola) är min STORA last! Jag har inga problem med att hälla i mej 1½ liter cola framför tv:n en kväll. Jag skulle kunna välja bort godis och glass resten av livet bara jag får min förbaskade läsk! Och när det är helg så måste man ju ha läsk, så är det ju! Men, idag har vi börjat med ett nytt och hittills lyckat koncept- Burkläsk! 33cl rymmer en burk och det räcker ju egentligen. Jag har under hela kvällen suttit och sörplat ur min burk, nu är den slut och jag känner mej nöjd! Det är ju så lätt att fylla upp glaset när man har en stor flaska, men att hämta en burk till tar emot. Så nu är det burkar som gäller här hemma, och bara på helgerna! (kanske en burk en vardag om jag jort nåt vääääldigt bra, eller är väääldigt sugen...)

Olle sover, Christopher ligger här brevid i soffan och "vilar ögonen"... Fredagsmys var det! ;)

Inga kommentarer: