fredag 25 november 2011

ett "riktigt" inlägg oxå...

Det har varit lite dåligt på "riktiga" inlägg på slutet. Och som det verkar är det fler än jag som ligger lågt med bloggandet just nu. Anledningen till min frånvaro har varit att jag varit hängig, och trött och lagt all energi på det IRL-livet.

Olle går mer och mer, men han är en försiktig kille som gärna fegar ur och kryper istället för att gå, men det blir bättre och bättre för var dag som går. Och jag stressar inte heller eftersom jag inte är dummare än att jag förstår att de lugna sekunder man kan "vinna" ett par gången om dagen är som bortblåsta när han går ordentligt ;)

Ang: bajseriet har vi fått ett bakslag och Olle bajsar oftare i bjölan än i toaletten just nu. Det känns faktiskt riktigt jobbigt när man inte haft med bajsblöjor att göra på flera månader. Pottan har vi helt gett upp eftersom den är roligare att klättra på än att sitta på. Toaletten bajsar han på när man lyckas tajma in det, men han säger inte till på samma vis som han gjorde förut så nu är det mer chansningar när man sätter honom på toa. Har läst på lite och det verkar vara ganska vanligt med "bakslag" av dessa slag när de "pottränas" tidigt. Men skam den som ger sej, vi ska ta oss förbi detta och komma på banan igen... Tålamod är en dygd. ;)

Nu vankas Idol och christophers fantastiska kycklingklubbor :D

Ha D!

Inga kommentarer: