fredag 25 november 2011

Utmanad

Jag har fått en award/utmaning av Malin.

Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen hör eller ser mig... fiser jag i soffan och sjunger högt! (inte samtidigt alla gånger)
2. Jag går aldrig hemifrån utan... mobilen. Det är nog det enda jag alltid lyckas få med mej...
3. Min blogg heter som den gör för att... Det mesta handlar ju om mors lilla Olle så det blev ju enklast så. Förr hette den "jag och mitt jag" men det stämmer ju inte längre, livet är inte lika egocentriskt längre ;)
4. Om jag vågade skulle jag... Fria till christopher och gå en kvällskurs i finska.
5. Om 10 år kommer jag att... ha flyttat från Iggesund, antagligen bor vi i stan. Olle har nog fått en syster eller en bror. Jag jobbar som lärare på en skola där alla barn avgudar mej eftersom jag är världens bästa och självsäkraste lärare då...

Nu ska utmaningen skickas vidare, och jag skickar den till: Åsa, Elin, Emma, Marie och Malin.

Inga kommentarer: