lördag 19 november 2011

Idol-fan?

Igårkväll gick jag och christopher och la oss tidigt och kollade klart idol i sängen... Så pratar vi om Olle och jag tittar mot sängen, där sitter Olle rakt upp och tittar på tv'n... Skrutten! Han gillar väl Idol han oxå, fast när jag lagt honom ner igen så somnade han direkt så frågan är ju om han verkligen var vaken eller om han satt sej mer eller mindre i sömnen. Nåväl, vi fick oss ett gott skratt iaf ;)

Idag har jag påbörjat renoveringen i Olles rum lite sakta, men när Olle sovit en timme så avrundade jag lite och gick ner och väntade på att han skulle vakna. det var en timme sen nu. Om han bara kunde tala om innan han tar långlurar! Hade han gjort det så hade jag hunnit måla alla lister, nu blev det inte så.

Helgen är oplanerad, det blir en sväng till "farmor" idag...

Inga kommentarer: