måndag 7 november 2011

helgen då...

Som vanligt har vi haft det kanon nere i söder, gekås levererade och en IKEA fick besök på fredagen... "Alla" nöjda och glada! :)
Det enda som slog lite fel var att vi råkade spela spel på fredagen och min svalg råkade svälja för många munnar alkoholhaltig dryck så på lördagen när Olle vaknade vid 5.30 var jag redigt bakfull och hade inte riktigt den energi som behövs... världelös morsa! Japp, men världens snällaste Madde ställde upp och tog med skruttet på promenad och efter ett par timmars sömn var jag åter igen världens bästa morsa! ;)

Olle var (såklart) fantastiskt duktig både på dit- och hemresan och hela tiden down there.

Uch, jag känner att bloggen inte är vad den en gång varit, men jag orkar inte... eller jo, det gör jag väl egentligen, men jag har lite andra prioriteringar nu än då.

Jag återkommer!

1 kommentar:

madde sa...

Jag vill hellre kalla fredagen för "ett misstag".. ;) De är alltid lika härligt att ha er här!!! Vi har bestämt att vi köper Olle på avbetalning, så kan du fortsätta avla sötnosar utan att behöva vara orolig för att bygga ett för stort hus! ;) vi hade sktitråkigt när ni åkte så de slutade ed att vi tände grillen och drack varm choklad, sen spelade vi bingolotto... ja ja vet knappast LA här inte... men ja vann 2 sverigelotter ;);) ;)... som ja INTE vann nåt på....