måndag 21 november 2011

Dödligt trött!!!

Gaaaaaaaaaaaaaah! Jag är så trött! Sjukt trött! Fruktansvärt trött! Enormt trött! Så otroligt trött!
Olle valde att vakna kl 5.20 idag, det gör mej inte mindre trött! Christopher har åkt till dalarna eller nåt och kommer hem på onsdag, det gör att jag dessutom blir förskottstrött! Jag längtar till min sovmorgon till helgen...
Måndag- onsdag är det jag som har Olle på nätterna och mornarna, på torsdag och fredag är det Christopher. Och på helgerna tar vi en natt var... Väldigt rättvist, men det är lååångt till helgen nu. Och jag är trött! Ska försöka sova med Olle nu på morgonluren, det var länge sen nu men det behövs verkligen, för jag är så trött! Sjukt trött! Fruktansvärt trött! Enormt trött! Så otroligt trött!

1 kommentar:

Elin sa...

Själv får jag nöja mig med en sovmorgon på helgen, oftast. Ibland blir det ingen sovmorgon alls på två veckor, men det fungerar det också, just i dagsläget har jag helt glömt bort hur det känns att vara utvilad :P

Men det är väl kanske så när man bor med en som jobbar mycket, sova kan jag göra när Indra är tonåring och kanske, kanske är lika morgontrött som jag var ;) Man kan ju hoppas...

Appropå ingenting så tycker jag att vi borde försöka få till en dejt. Där sätter jag punkt :)