lördag 19 november 2011

Kiss-Olle

På kvällarna brukar Olle ränna med bar rumpa 30-45 minuter. Jag sätter honom då på toa först så att han kissar där, sen brukar det gå bra. Ikväll började han med att ställa sej mot frysen och kissade ner den och framkallade en stor pöl på golvet. "Hoppsan". 10 minuter gick sen hör jag hur det plaskar igen, då kissade han i gåvagnen. "Nämen". 10 minuter senare ja, då plaskar det igen, då har han kissat i kryptunneln. Dusch och blöja på! När pyjamasen satt på gav jag honom välling och gick med honom till sängen, när jag la ner honom kände jag att blöjan var varm- Ny blöja igen!
Well, så kan det gå när man underhåller en otålig kille med en vattenflaska hela vägen från farmor i gnarp :)

Mellan allt kissande passade jag på att beställa lite kläder från blingo som har rea nu. Olle får mjuka paket av mej i julklapp i år, men jag misstänker att han skiter i vilket, det är antagligen allt papper och alla snören som kommer att göra hans jul ;)

Nu när Olle somnat ska jag och Christopher tjuvstarta julen lite med glögg och skinkmacka :) Christopher griljerade nämligen skinka igår när jag var på jobbet... Jag är inte säker på om det är själva griljeringen eller skinkan som gör att han ofta hinner förbruka en sådär 3 skinkor innan jul.

Trevlig lördagkväll på er!

1 kommentar:

Kajsa sa...

Farmor i Gnarp? Vem är det då tro? Kommer ju från de krokarna, så man kanske vet vem det är.