tisdag 1 november 2011

Allvarligt!

November, 1a NOVEMBER! Vart har året tagit vägen?!
Vädret säger iaf inte november än och det tackar jag för. Riktigt skäna dagar nu!
Idag är det mammagrupp på schemat, därefter blir det en sväng till moster i stan, och efter det blir det en sväng till moster här i Iggesund. Mostertid är bra tid :)
Imorgon ska jag jobba på förmiddagen och på kvällen packar vi in oss i bilen och åker till Madde och Macke, resan ner är jag inge nervös för, men hemresan på söndag kommer att bli på dagtid och då blir det ju spännande att se hur Olle fixar 8 timmar i en bil...
På torsdag blir det gekås och shopping, resten av tiden kommer antagligen att bli lugn... Jag håller tummarna för att badtunnan kommer att hettas upp minst en kväll, gärna alla ;)

Nu. påklädning.

3 kommentarer:

Elin sa...

Vi har haft det kanon, tänkte slänga upp ett inlägg nu innan det är dax för jobb...

Fan jag vill också till gekås, letade en onepiece i turkiet men alla var så dryga så jag ledsnade. Jag handlar inte av klängande människor, punkt slut :P
Fast lite shopping blev det ändå, av människor som inte var så påträngande...

madde sa...

Tunnan är ett klart faktum! har sparat mej och "väntat" på att du ska komma och premiärbada Höst-style ;)

Svar på ELINS kommentar: I somras hade tydligen gekås onepiece-kalas, 179 pix... de skulle iaf rädda mina julklappsproblem!!! ;)

Majlan sa...

Fy vad Avis jag blir.. Gekås! Ditt vill jag oxå. Hoppas ni får de bra =)