måndag 31 oktober 2011

Ikväll har min bror med familj varit här med mej och Olle (Christopher är borta på jobb). Mysigt värre, där kan vi snacka om helylle-familj! På ett äkta vis! Vi åt middag, surrade, Nora och Olle tog ett bad, Nils trollade och vi spelade vänd10a. Grym kväll helt enkelt! Nu funderar jag på allvar på att gå och lägga mej, känner mej sjukt trött och egentligen är ju klockan faktiskt 21.40, då är det väl nästan okej?

Sitter och slötittar på "pengarna på bordet" och konstaterar att det skulle bli döden för mitt och christophers förhållande! Vi haf fixat didtansförhållande, totalrenovering av hus, graviditet och nu barn, men "pengarna på bordet" skulle vi aldrig ALDRIG fixa! Vi skulle antagligen fixa första frågan men sen vore det kört.... Vid fråga fyra skulle vi diskutera vem som skulle ha Olle på julen/midsommar. Uuuuuuuuuuuh!

Näe, nu gör jag det! Jag går och lägger mej! (20.45)

Inga kommentarer: