onsdag 12 oktober 2011

Tandläkartid- AVBOKAD!

Gah! Fick ett kort hem där det stod att de reserverat en tid hos mej på tandläkarhuset. Den avbokades snabbt nog! "Min" tandläkare har ju gått i pension, vet att jag örsat om det förr, men det är verkligen ett problem! Jag kommer aldrig hitta någon ny som får gräva runt i käften på mej... Vilket i längden antagligen kommer att resultera i massa massa dyra besök och läskigheter! Men vad ska jag göra då?
Helst skulle jag vilja "praktisera" ett par dagar på tandläkarhuset och känna efter lite om det möjligen finns någon jag skulle kunna tänka mej att gapa för, men det funkar ju inte så är jag rädd. Och om jag skulle boka en tid och komma dit och känna "NEJ" kan jag ju inte som en barnunge springa därifråpn utan då är det ju bara till att snällt gapa? Eller?
Eh, jag ignorerar problemet istället...

1 kommentar:

Majlan sa...

Jag har Kerstin Englund som tandläkare på tandläkarhuset och jag tycker hon funkar jätte bra, även syrran har henne. Du får ta mod till dig och testa fram.