lördag 22 oktober 2011

Seans

Hokkus-pokkus, tro vad du vill...
I onsdags (på årsdagen efter mammas bortgång) var jag på seans hos ett medium. Det var riktiskt spännande och mäktigt. Många är skeptiska, och visst kan jag oxå vara det, men hon sa faktiskt saker som ingen kan gissa sej till, och saker jag aldrig pratat med någon om. Jag tänker inte gå in på vad hon sa då en del saker var väldigt personliga, men jag kan berätta att det första hon sa var att hon fick huvudvärk, speciellt på ena sidan och hon undrade om det kunde röra sej om en stroke- där fick hon mej! Sen fortsatte det bara, hon satte huvudet på spiken gång på gång i en timme! Skithäftigt!
I övrigt måste jag säga att veckan gått bra, jag trodde det skulle bli jobbigt värre men syrran var här och vi var tillsammans på "årsdagarna".
Tack för alla fina ord!

Helgen är oplanerad, skönt! Det var länge sen vi inte hade några planer och ibland är det riktigt skönt att inte veta vad man ska göra en lördag... Vi får väl se helt enkelt :)

1 kommentar:

Emma Viklund sa...

Wow, coolt!!! Jag vill så gärna oxå gå på en seans!!! Spännande :)

STOR KRAM