tisdag 11 oktober 2011

Motivationen...

min motivation har dragit... den var här igår, men nu har den dragit, Igen!
Igår började jag banta, idag äter jag dumle!
Köpte nya gardiner igår, dom är fortfarande inte upphängda! Jag började stryka ena längden men med Olle är det omöjligt att ha en klätterställing (strykbrädan) framme och fladdra runt med gardiner utan att han är där och river... Det slutade med att vi lekte med gardinen tillsammans istället...
Det är stökigt, och igår hade jag på allvar ett städsug... Men det är fortfarande stökigt!
Det är ju såååå mycket roligare att ligga på golvet och larva sej med gladskiten!!! Han är ju så förbannat söt!

Det blev inget babysim iaf, mitt samvete knackade mej på axeln och förklarade att det var mest för min skull jag ville gå... Olle tycker att det är skitkul att bada, men han tycker att det är skitkul att klättra i öppna spisen här hemma oxå. Så vi hoppade av, förhoppningsvis får vi klartecken att vi får bada igen efter att vi varit på öron den 26e och då kan vi ju gå på badhuset själva.

Inga kommentarer: