måndag 17 oktober 2011

bla bla bla

Olle är piggare nu, han sover som vanligt och är oftast glad... Nässpray och nässug is the shit! Men det ska bli skönt att få komma på öron och se om dom kan hjälpa min lilla skrutt! Både igår och idag har han bajsat i blöjan, så jag fick mina misstankar och mycket riktigt är det fler tänder på väg. Det kan ju också bidragit till hans växlande humör.

Idag är det en kanonfin höstdag, och jag sitter och funderar på vad vi ska hitta på... En promenad blir det, frågan är om Olle ska få ta med sej gåvagnen och gå själv här utanför på gångvägen, kan ju vara kul utan hinder :) för övrigt agerar allt här hemma gåstol nu för tiden, vi har två mindre tvbord som aldrig står där de är placerade utan dom agerar stöd runt vardagsrummet och även in i köket...

Nu ringde Christopher och bad om en matdosa, han ska tydligen till huvudstaden och skruva... Som den perfekta "frun" jag är så jag springa och fixa den nu, ha d!

Inga kommentarer: