måndag 10 oktober 2011

Kort kort...

Helgen har varit väldigt kort, korthelg. I fredags slutade jag vid lunch, packade och hoppade in i en minibuss tillsammans med Olle och 4 fyllskallar från Christophers jobb. christopher körde till söderhamn, sen fick jag ta över.
"Palmen!" Fredrik kastar fram ett 9 pack småjäger på Christopher "Jag tror inte att du kan svepa dom här innan tönnebro!"
-Kan ja visst!
"Haha, näe, men om du gör det får du 100 spänn"
- Ha! *svep* *Svep* *svep*
"Det där var ju bara tre!"
*svep* *svep*
"Hahaha, titta han gör det ju!" Förtjusta fnittrande pojkar småskuttar uppspelta bak i bilen
*Svep* *Rap* *Suck* *Svep* *Svep* *Frust* *Svep!*
JUBEL!
Moget...

Jag och Olle tillbringade kvällen hos Liv men god mat, godis ett par glas vin och IDOL... Massa mys vill säga. (Grabbarna på båten sov kl 20.)
I lördags åkte jag och Olle vidare till syrran och massa skoj och mys hela dagen, och Pizza från hörnet på kvällen! (Godaste pizzan i världen! Har ni vägarna förbi Tyresö- Ät!)
Och igår morse åkte vi och plockade upp 4 mindre exalterade gubbar vid frihamnen och for hem.

I mitt tycke hade helgen gärna fått ha ett par dagar till, det blev väldigt lite tid med de jag behöver massa tid med...

Inga kommentarer: