tisdag 25 oktober 2011

Ruttna öron?

Well, ikväll har jag färgat öronen svarta... Det måste väl slå hårt på halloween-maskeraden på fredag?

Idag har vi varit på mammagrupp, vår grupp har slagit ihop med en annan grupp i njutånger och då är träffarna på tisdagarna (kanske jag skrivit förr känns det som? Nåväl!) alltid trevligt med nya människor, även om man känner till de flesta sen förr, såklart!
Efter det åkte vi in till stan och lunchade med moster/gammelmoster, därefter åkte vi hem och jag låtsades göra ett tappert städförsök. Men när Olle hade dragit ur sladden till dammsugaren för tredje gången gav jag upp, alltid skönt att kunna "skylla" på honom ;) Jag har iaf tvättat som en galning hela dagen!

Nu väntar de desperata hemmafruarna, var nyss in och tittade till Olle som återigen hade "ställt" sej upp och somnat, detta måste han ha gjort mer eller mindre i sämnen för första gången jag tittade in låg han "normalt" och jag har då inte hört ett ljud ifrån honom...

1 kommentar:

äjkäj sa...

boooo!! Jag hoppas sannerligen inte det där om tisdagar var en pik, för jag är rookie på allt som sker före 17,00 vardagar!
F.ö, lycka till imorgon!