tisdag 4 oktober 2011

Om!

Om jag hade massa pengar, då skulle jag göra väääldigt mycket. Det första jag skulle göra är att bli en hustru, Christophers hustru! Jag vet precis hur dagen skulle se ut, jag vet hur min klänniang ska se ut och jag vet hur ringen ska se ut. Jag vet hur Christopher ska se ut och hur han med en tår i ögat ska säga sitt "ja"... det är redan planerat! Nu har jag även insett att det inte är så pjåkigt att gifta sej efter att man fått barn eftersom Olle kommer bli världens bästa ringbärare :)
Efter att jag blivit Fru Palm skulle jag anlita en firma som ska bygga vårt drömhus medan vi är på smekmånad i USA. Åååååååååååå, vad jag önskar att jag hade massa massa pengar!

Men det har jag inte, fast jag är rik på massa annat, kärlek och vänner exempelvis :)

Nu vill min trötta kille kvällsmysa, och det ska han få! Ha en trevlig kväll! :)

1 kommentar:

Malin sa...

Inte för att göra dig ännu mera avis men vi kommer nog att åka till just USA på smekmånad! :P Förlåt!