måndag 3 oktober 2011

Mallig

Ja, jag erkänner... Jag är en riktig mallgroda! Jag är så sjukt stolt över Olle, han är ju såå fantastisk! Nu går han jättebra efter möbler och med gåvagnen riktigt springer han fram. Duktiga killen! :)

Babysim idag, Olle var lite trött men han var ändå jätteduktig och dök och hade sej.
På fredag bär det av till huvudstaden, fredagkväll ska spenderas hos Liv tillsammans med Anna som oxå kommer, tjoho! På lördag åker vi till syrran och busar, sen åker vi hem på söndagmorgon- en helg har för få dagar om jag får säga vad jag tycker!

Christopher ligger och sover här brevid här i soffan, ska ta och släpa in honom till sängen snart, imorgon ska jag, Olle och moster x2 till söderhamn... Gardiner måste inhandlas!

Nattinatt!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Åh, jag vill också träffa er alla... Jajja, bröllop är väl också okej :) Typiskt att du far när jag kommer ner bara... Hälsa brudarna.

Majlan sa...

Jag tycker verkligen att du ska vara stolt över honom. Det var riktigt fina bilder ni hade gjort med olle. supermysigt och tack för vinöppnaren =)