söndag 23 oktober 2011

Ah, jag är fast...

Okej okej, nu har även jag trillat dit på wordfeud... Dock har ju jag en stenåldersmobil så jag spelar från Christophers telefon, nu är christopher inte hemma och jag har svår abstinens!
I desperation försöker jag komma på något att fördriva tiden med och kom att tänka på buspalatset. Det tror jag att Olle skulle uppskatta nu, att få klättra runt obehindrat? Men alla verkar upptagna och vi vill ju inte åka dit själva, väl? Typiskt småstad antar jag... Man kan inte göra saker på egen hand för då "verkar" man ensam? Eller är det bara jag? Kanske vi ska skita i det och åka dit själva ända, anledningen till att vi är där är ju för att Olle ska få leka av sej. Kanske kanske man stöter på någon där som man kan dösnacka lite med? Hmm, jag tror faktiskt att det får bli så! Japp, så får det bli!
I eftermiddag ska vi till svärmor, trevlig söndag på er! :)

2 kommentarer:

Åsa sa...

Klart du ska dit! Jag har varit där ensam med Nilas. Funkar perfekt. Då kan man leka av sig tillsammans med honom.

Mia sa...

Hahaha samma för mig. Jag spelar wordfeud på Jonas telefon och har också abstinens vardagar 7-16. :)

"Jag" heter MiaoJonas... ska vi ta en match? :)