måndag 17 oktober 2011

fix fix fix

Jag är i fixartagen, men egentligen är jag för trött... Viljan finns verkligen, men kroppen orkar inte riktigt hänga med. Imorgon kommer syrran så jag hade ju tänkt hinna storstäda och fixa ordning i gästrummet innan hon kommer. Så blev det inte riktigt, jag har målat ett gammalt hörnskåp istället som syrran fått efter sin farmor, men som hon inte får plats med så jag "vaktar" det så länge :)
Här är vardagsrummet med gardiner och lite "lullull", övre skåpluckan fick jag inte på plats utan christophers expertis, men den är oxå helsvart... Mellan fönstret och skåpet ska det upp en tavla men den är inte färdig än. Här ser ni även borden som agerar gåvagnar när den riktiga gåvagnen kört fast :)

En Olle-bild är oxå på sin plats tycker jag... Här har han fastnat under gåstolen i jakten på en kontakt :)

Olle står nu själv flera sekunder, stora, stora killen :)

1 kommentar:

AK sa...

hahah! Lill-Olle =) Vad fint ni fått det! Särskilt stor kram till dig i dagarna.