måndag 24 oktober 2011

Underbara du...

Sorry, men nu kommer ett fjantinlägg... Om Olle.
Bara för att han är så fantastisk! Och busig! Han har verkligen kommit på det där med att Busa nu och det utnyttjar han till fullo! Han busar heeeela tiden, och skrattar så att han kiknar :)
Försökte lägga honom nyss, men varje gång jag tittade in för att se om han sov stod han upp i sängeen och skrattade när han såg mej. Det var så roligt att jag till slut fick ta upp honom och lägga honom i vagnen och nu sover han som en stock.
Jag har tappat bort laddaren till filmkameran så det blir dåligt med filmer, jag ska leta fram den... snart.

På fredag är det halloween-tema på jobbet och alla ska klä ut sej. I fredags råkade jag påskina att jag minsann skulle vara läskigast av alla, och jag har fortfarande inte en aning om hur det ska gå till :/ Tips mottages gärna :)

Shit, veckorna springer ifrån mej nu när jag jobbar. Två vardagar är ingenting att vara ledig har jag insett... Aldrig är man nöjd ;) Fast jo, jag är sjukt nöjd med att jag börjat jobba igen, men det är mycket som ska hinnas med när man är ledig istället. Idag ska jag städa, inkl. byta sängkläder. förbereda gästrummet eftersom vi får gäster i helgen, köpa vinterdäck och leta halloween-utsryrsel. Puh! Och klockan är redan 10! Ojojoj... Har inte tid att sotta här.

Inga kommentarer: