onsdag 12 oktober 2011

Ett vrak!

Gah... det känns att jag inte fick någon sovmorgon i helgen, jag är sjukt trött! Olle vaknar om nätterna för nappen och det känns, även om han somnar om direkt. I natt vaknade han med ett vrål och hade fastnat med armen mellan spjälorna i sängen vilket resulterade i att vi klev upp och la oss på soffan, och somnade där istället... då vaknade han inte mer, utan sov som en stock tills imorse. Misstänker att det är så att han sover bättre när han får sova nära. Kanske borde han få sova med oss, men jag  är lite emot det. Tror att det i längden är en björntjänst eftersom han varit så duktig och sovit i egen säng sedan jag slutade amma. Vill ju inte hamna i läget då han måste lära om sej det, förstår ni hur jag menar? Vad tror ni? Kanske behöver han tryggheten? Eller? Ååååh... Jag är så trött att jag inte vet vad jag tänker.

I skrivande stund klättrade Olle just IN i öppna spisen och sitter nu där inne och jollrar... Varför är inte han trött???

Inga kommentarer: