tisdag 8 maj 2012

Aaaaaaaaaaaaaah!

Sommaren närmar sej med stormsteg och med lika stora steg kliver motivationen ifrån mej! Jag är trött och vill bara ligga hemma i soffan och äta godis, jag vill inte träna! Jag orkar inte! Jag har dessutom ont i benen eftersom jag envisades med att testa springa i vanliga streetskor istället för riktiga löparskor... Men Kajsa, hon är duktig hon. Och tur är väl det för då kan jag inte smita undan! Men jag vill inte, det ska ni veta! Det är mot min vilja att träna idag... eller inte bara idag, jag har inte varit på ett pass sen PÅSK! Omotiverad var ordet, och då känns de flesta ursäkter dugliga. Men idag ska det pumpas, och fan ta mej om jag inte pallar!
Vikten har faktiskt hållt sej nere fast jag varit så sanslöst slarvig i flera veckor, ja, sen jag gick i "mål"... Det är ju det här med att "fasta till kroppen", det tar längre tid, och mycket mer energi.

Fy ett så tråkigt och negativt inlägg, glöm allt du precis läst!

Inga kommentarer: