tisdag 1 maj 2012

Maj levererar

Hittills iaf, och jag är stormlycklig!
Gårdagen blev inte riktigt vad vi hade tänkt oss. Vi åkte ut till Jonas och Kristines stuga för att grilla korv och elda ris. Men tiden gick för fort och klockan hann slå 19 innan vi ens tänt grillen, och kl 19 stänger Olle av så vi fick packa oss hem ogrillade. Men det var mysigt så länge det varade :) Senare på kvällen kom pappa förbi och spelade kort och tog ett par öl. Av någon anledning kom mina bikiniproblem på tal och jag tror att pappa kände sej aningen obekväm med att diskutera min bröst för inte långt in i diskussionen erbjöd han sej att betala en Manuffen-bikini till mej som jag skulle få i tidig födelsedagspresent, tack! :)

Idag tog Christopher "ledigt" från hemarbetet ett par timmar och följde med mej och Olle in till stan. Lunch på Hot chili och glass på möljen i strålande sol, ja- Sa jag att jag är nöjd med tillvaron?

Imorgon är det vardag igen, men om vädret håller i sej ska det knappast bli några problem :)

Inga kommentarer: