tisdag 22 maj 2012

Fy!

Sitter här i soffan med min älskling sitt-sovandes brevid. Christopher är i garaget så det är Olle jag pratar om. Efter nattningen vaknade han flera gånger och höll på att hosta lungorna ur sej! Han har varit med farmor idag och det har varit full fart med massa spring. Vilket stärker mina astma misstankar ytterligare. för en timme sen fick han bricanyl och nu sover han sött utan att ha hostan en enda gång! På tisdag ska vi på barn för att förhoppningsvis göra en astmautredning av något slag. Det här håller ju inte. Ungen har hostat hela sitt liv! Jag hade astma när jag var yngre och risken att Olle har det är ju ganska stor...

Hoppas på att få sova i natt, imorgon ska det skrivas papper i näsviken och sen bär det av till harmånger för jobb. Nästa onsdag jobbar jag inte utan då sitter jag på ett flyg till turkiet! Har jag nämnt att vi ska dit nästa onsdag? ;)

Inga kommentarer: