tisdag 22 maj 2012

Inventerat

Idag har jag gått igenom garderoben och letat fram sommarkläder som passar... Det gick sådär men efter att jag klippt av två (4 men två blev skit) jeans så har jag iaf 5 uppsättningar kläder. ska inhandla några linnen till så kan jag variera mej till 8 outfits :) Jag känner mej själv så väl att jag vet att jag kommer att strosa runt i en och samma klänning på hotellet om dagarna. Mestadels kommer det ju förhoppningsvis vara bikini-läge och sen tänkte jag försöka shoppa nåt på plats oxå. Enda problemet just nu är att jag verkligen inte har några skor! Inga alls! Jag vet hur ni som känt mej länge tänker, men faktum är att sen jag var gravid har mina fötter ökat med ½-1 storlek så min skogarderob är helt värdelös! Men men, jag ska försöka hitta nå sandaler i helgen och så hoppas vi på sko-marknad i bodrum ;)

Men det känns bra! Det är nära nu!

Inga kommentarer: