onsdag 9 maj 2012

Oooops!

Skam den som ger sej! Trots den minst sagt pinsamma "löprundan" jag tog för någon dag senn (har redan förträngt när det var) så snubblade jag över ett par löparskor idag för en billig peng. Och jag köpte dom! Så nu måste jag ge mej ut igen. Mest för att jag faktiskt blev lite taggad igår på pumpen när jag insåg att jag hade träningsvärk i benen, träningsvärk efter en så skandalöst usel joggingtur- Det måste ju innebära att det är bra träning?! Nåväl, nu ligger skorna i bilen och gömmer sej för Christopher eftersom jag fått totalt shoppingförbud- Igen! Så fort jag hittat på en godtaglig ursäkt till var jag fått skorna ifrån tänker jag ge slingan en chans till :) Tips på nödlögn? En skänk från ovan? Kanske ett byte av något slag? Kanska jag helt enkelt hittade dom på E4an påväg hem från jobbet?

Onsdag var det ja, har gått en datautbildning online på jobbet idag... Nåt dravvel alla inom nordanstigkommun måste göra. Test 1: Muskontroll- Klicka på den blå kvadraten med musen. Högerklicka på den gula triangeln osv. Test 2: Skicka e-post- Svara på det fiktiva mailet från Hans, skriv Tack. Test 3: Skrivaren- skriv ut 3 kopior av dokumentet... osv osv, ni förstår. Japp, för jag har absolut ingenting vettigare att fördriva min arbetstid med!

Snart är det helg, det behövs! På lördag ska vi på 40-årsfirande och Olle ska vara hos Faster Nettan= SOCKERKICK!

Eh, Hoppas ni mår fint!

1 kommentar:

Elin sa...

Jag kör alltid "men har du aldrig sett dom här, dom har jag haft lääänge" tyvärr har jag nog kört det lite för ofta med lite för många skor så nu får jag köra med att han är ouppmärksam istället :P