fredag 11 maj 2012

Men Kom-i-gen!

Olle är sjuk igen! Det kan fan inte vara sant! Igår när vi gick i säng låg vi och lyssnade på Olle som vanligt, men han lät inte som vanligt, snorig! Idag när jag kom hem från jobbet forsade snoret ur näsan på honom och han hostar heeela tiden... Ingen feber dock men nattningen idag var inte vad det brukar vara. Jag orkar faktiskt inte, och det tvivlar jag på att Olle gör också. Nu får det vara nog! Jag har för mej att vi bestämde att han skulle få vara frisk nu!?
Imorgon är det 40-årsfest inplanerat men jag har redan ställt in mej på att vara hemma. Det känns inte kul att lämna bort honom när han inte är kry :/ Stackars stackars lillis...

Här är det hockey på tvn. Inte för att jag är ett dugg intresserad men Christopher insisterade. Och gissa vad; japp, han ligger brevid mej här i soffan och drar stockar större än huset vi bor i!!!

Fredgasmyset idag blev inte ett dugg mysigare än en måndagmorgon! :/
Gnäll gnäll gnäll...

Inga kommentarer: