söndag 6 maj 2012

Hårigt...

Jag har klippt mej i helgen, lite för kort... Svårt att få till det utan att jag ser ut som en 18-årig grabb. Massvis med smink och rosa kläder får det bli några veckor, det växer ju som ogräs. Har lagt i en färg nu, eftersom det skiftade i ganska många färger får det bli mörkbrunt den här gången. Nu är jag snaggad på sidorna och bak så det gick inte åt mycket färg direkt, får hoppas att inte hårbotten blir helt galet missfärgad bara :/

Shit, jag känner mej lite pirrig inför morgondagen. Det blev lixom bestämt över telefon utan betänketid idag mitt i 5-kampen så det gick lite för snabbt för kontrollfreaket Pålsson. Dessutom är det idrott jag ska ha, två dagar i veckan- vad tusan gör man på idrotten? Jag har inte haft idrott sen jag själv gick i skolan, påminn mej om allt ni gjorde på idrotten som ni tyckte om i låg- och mellanstadiet! :)
Dessutom har jag inget att ha på mej! Idrottslärare, då kan jag ju knappast ha jeans eller leggings&tunika :/ Och några snygga träningsbrallor existerar då inte i min garderob :o Jag kanske får åka och köpa mej ett par imorgon och bli en sån där lärare som alltid tycks ha samma kläder, fast i mitt fall verkligen ha det ;)

Hej!

4 kommentarer:

Elin sa...

Ha ha kommer du ihåg Åke som hade samma byxor hela terminen? Sen kom han i ett par nya efter jul och berättade stolt att han fått byxor i julklapp av frugan.
Sikta inte in dig på enbart bollsporter bara, fast spökboll var ju en hit i skolan, skeppsbrott likaså

madde sa...

Trädgårdsmästaren! den var en succe på skolan jag jobbade på!!! skitkul! kör den, då blir du poppis!! ;)

Paulina sa...

Vad tusan är det Madde? Måste va nåt lokalt i Töllsjö, är den verkligen barnvänlig? ;)

madde sa...

ha ha ha, kan vara lokalt men väldigt rolig! du som är lärare måste ju bara gilla den ;) ungarna älskar den! kan dra den för dej i helgen, men som en liten aptitretare så kan jag säga att den är väldigt pedagogisk, det går liksom ut på att registrera vilken kompis är VAR nånstans mm. kul grej tror att dina barn kommer gilla den lika mycket som mina infödingar ;)