onsdag 2 maj 2012

I jobbsökartagen igen...

Ja, nu skickas det CV hit och dit från min sida. Har ett jobb på G, men det måste ses över lite och i väntan på det måste jag ju söka runt lite ändå. Men det blir ju lite tokigt när alla tjänster har olika sista-datum... Vore det inte smidigare om alla gick ihop och la ut sina tjänster samtidigt istället? Det vore det iaf för mej, tänk om jag skulle tacka ja till ett jobb jag tycker är okej, och nästa dag bli kallad till intevju för tjänsten med T? Ångest... Men man ska väl vara glad för vilket jobb som helst idag egentligen. Nåväl, det löser sej nog.
Jag har ont i magen idag och känner mej som ett litet barn och skulle helst bara vilja lägga mej i sängen och tycka synd om mej, men det finns det ju inte tid till förståss.

Ang. städningen så tycker jag nog att jag sköter mej ganska bra, det ligger tvätt i torktummlaren som måste vikas in, men det tänkte jag ta tag i inom 30 minuter... :)

I övrigt är det kört för mej och bikini, inte ens manuffen hade något som kunde "forma" en kvinnas kropp ;) Imorgon ska vi till Sundsvall för att köpa kakel och allt annat som behövs till toan uppe, ska försöka tjata till mej att få springa in på birsta och kolla om det finns någon mirakel-bikini där...

Inga kommentarer: