måndag 21 maj 2012

Lyckodansen är dansad!

Jag och Olle har tillbringat senaste halvtimmen med att skutta och skrika här hemma! Varför?! För att jag klirrat hösten! :)
Förra veckan var jag på intervju på näsvikens skola (skrev inget om det eftersom jag inbillar mej att det betyder otur). Hela intervju kändes jättebra och jag kände på mej att vi kände samma sak, och det gjorde vi uppenbarligen! :) I höst går jag på min 100% fasta tjänst som kommer att skäras ner till 80% direkt tills dess att jag känner mej redo för 100%. Fattar ni hur stort det är! Jag har bara haft vikariat sen jag fick min examen, nu har jag en tjänst! En lärartjänst! Wiiiiiiiiiiiih!!!

Nu luktar det lite konstigt och Olle låter lika skumt så vi ska dansa iväg och byta blöja :)

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Men grattis!! Fan vad skönt! En fast tjänat ger sån grym trygghet. Bra jobbat tjejen!

Åsa sa...

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Åh va du är bra!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fia sa...

Vad härligt! :D Grattis!

Malin sa...

GRATTIS! Bra jobbat Lina! Vad roligt!