onsdag 9 maj 2012

Men nu å!

Jag gjorde det! Redan ikväll. Slingan alltså, tänk vad ett par redigan skor kan göra! Jag sprang nästan hela varvet utom teknikjävlamördarbacken. Psyket kan lura en till mycket, men aldrig att springa upp för den jäveln ;) 25 minuter tar det mej att ta mej till slingan, springa runt och komma hem igen- Om det ger resultat är det ju lätt värt det! Men det återstår väl att se, imorgon väntar pump - Aldrig mer ett så långt träningsuppehåll som jag nyss haft igen...

Ah, ville väl mest bara tala om att jag nästan sprungit slingan idag ;)

2 kommentarer:

Paulina sa...

Våga inte kommentera och påpeka att teknikjävlamördarbacken är så gott som halva slingan... Gör det inte :P

Paulina sa...

Och om du tyckte att det var mej du såg komma ut från macken med en dubbeldaim för sådär 30 minuter sen så var det INTE jag, och OM det var det så var daimen INTE till mej!