lördag 7 januari 2012

Det där med karaktär...

Middagen på texas var som vanligt kanon! För en gångs skull kan jag inte ens klaga på servicen som faktiskt brukar vara kass. Efter middagen åkte vi hem och tog några glas vilket slutade i att pappa kom hit med sitt x-box kinect (ja, han är 58 år och köpte det till sej själv i julklapp) och vi spelade spel till efter 3. Det i sej ledde till att jag var lite trött igår och bestämde mej för att bryta dieten för en halv pizza! (Pizza är verkligen det enda som hjälper) Det beslutet gjorde att jag spårade ur totalt och smällde i mej hela pizzan! Som att det inte var nog tröck jag i mej choklad och jordnötsringar till en film senare och ca 1 liter cola porlade ner i strupen...
Det var det! Karaktär = 0
Idag börjar jag om, återfall är vanligt när det handlar om missbruk. Antar att jag är en missbrukare av rockstjärneklass, fast när det handlar om kolhydrater :/

By the way är ni fega med att säga tre saker ni älskar med er själva :P

3 kommentarer:

Fia-mamma till Edison sa...

Tre saker... räcker det med en? :P Ska försöka!

Mia sa...

Vilken skön pappa du har!!! :)

Måste det vara tre saker med just utseendet man är nöjd med? Hmm... den är svår!

Paulina sa...

Försök med tre! Det kan ni om ni bara vill och slutar tänka att det är "fult" att tycka om något hos sej själv. Utseendet är ju det vi klagar mest på så jag tycker vi ska sattsa på att lyfta det oxå :) By the way, pappa är störtskön ;)